Правила за възстановяване на суми

Информация за връщане на продукт


PRETTYBOX прилага Директива 83/2011/ЕС на Европейския парламент и на Съвета относно правата на потребителите.
Тук може да намерите основни положения относно правата при връщане на продукти. За повече информация, моля вижте Общите условия за ползване на уеб сайта.


Потребителски права при връщане на продукт


Имате право да върнете продукт от направена поръчка в рамките на 30 календарни дни, без изрично задължение да посочвате причината за вашето решение.
Срокът за връщане на продукт приключва след изтичане на тези 30 календарни дни, считано от ден първи. Ден първи се определя от:
датата на доставка; при условие, че имате различни продукти в една поръчка, за ден първи се приема денят, в който е доставен последният продукт от съответната поръчка.

За да упражните правото си отказ от договора, моля следвайте тези стъпки:
1. Попълнете фомруляра, който ще открите по-долу

2. Изпратете го на имейл адрес prettybox05@gmail.com 
2. Въведете точен адресна доставка,имена,телефон и имейл адрес(задължително е пазенето на касовият бон и ненарушаването на целостта на опаковката).
3. Сумата ще бъде върната по баков път в сметка по Ваш избор или като продукти/и на стойност, равна на стойността на върнатата поръчка.
4. Щом връщането бъде регистрирано, ще бъдете информирани чрез имейл или SMS за статуса на върнатата поръчка.

ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ ПРИ ONLINE ПОКУПКИ 


Последици от връщане на продукт


При връщане на поръчка PRETTYBOX ще възстанови всички суми, получени от ваша страна, включително, ако е приложимо, разходите за доставка, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата , на която е постъпило доказателство от вас, че сте върнали съответния Продукт. PRETTYBOX не се задължава да възстанови допълнителните разходи за доставка, ако изрично сте избрали доставка, различна от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от PRETTYBOX. Дължимата стойност ще бъде възстановена по банков път.

PRETTYBOX запазва правото си да отложи изплащането на сумите, докато не получи продуктите обратно или докато потребителят не докаже, че е изпратил обратно продуктите, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.

 

Koмиcия зa зaщитa нa пoтpeбитeлитe
Aдpec: гp. Coфия, пл. "Cлaвeйкoв" №4A, eт.3, 4 и 6
Телефон: 02 / 980 25 24
Факс: 02 / 988 42 18
Уeб caйт: www.kzp.bg

Koмиcия зa зaщитa нa кoнкypeнциятa
Aдpec: гp. Coфия, бyл. "Bитoшa" №18
Телефон: 02 / 935 61 13
Факс: 02 / 980 73 15
Уeб caйт: www.cpc.bg

Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите. При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС