Правила за възстановяване на суми

Съдържание на Pretty box 

Услугата Pretty box съдържа материали и продукти, предоставени от трети страни, чието съдържание не е собственост на Pretty box и за което Pretty box не носи отговорност. Клиентът се съгласява, че използва същите на собствена отговорност.

Материалите и продуктите собственост на трети страни предоставяни чрез услугата Pretty box с не са предмет на този договор и Pretty box с не предоставя гаранции за тях.

Информация за връщане на продукт

PRETTYBOX прилага Директива 83/2011/ЕС на Европейския парламент и на Съвета относно правата на потребителите.
Тук може да намерите основни положения относно правата при връщане на продукти. За повече информация, моля вижте Общите условия за ползване на уеб сайта.

Потребителски права при връщане на продукт


Имате право да върнете продукт от направена поръчка в рамките на 7 календарни дни,

 при следните условия:

- Продуктите да са в оригиналната си опаковка (  НЕ ОТВАРЯНА ОПАКОВКА )
- Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване
- Да включите оригиналния фискален бон, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ - документ от Спиди  за ППП ,фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)о
- Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка

За да упражните правото си отказ от договора, моля следвайте тези стъпки:
1. Попълнете фомруляра, който ще открите по-долу

2. Изпратете го на имейл адрес prettybox05@gmail.com
2. Въведете точен адресна доставка,имена,телефон и имейл адрес(задължително е пазенето на касовият бон и ненарушаването на целостта на опаковката).
3. Сумата ще бъде върната по баков път в сметка по Ваш избор или като продукти/и на стойност, равна на стойността на върнатата поръчка.
4. Щом връщането бъде регистрирано, ще бъдете информирани чрез имейл или SMS за статуса на върнатата поръчка.

ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ ПРИ ОНЛАЙН ПОКУПКИ 


Последици от връщане на продукт


При връщане на поръчка PRETTYBOX ще възстанови всички суми, получени от ваша страна, включително, ако е приложимо, разходите за доставка, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата , на която е постъпило доказателство от вас, че сте върнали съответния Продукт. PRETTYBOX не се задължава да възстанови допълнителните разходи за доставка, ако изрично сте избрали доставка, различна от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от PRETTYBOX. Дължимата стойност ще бъде възстановена по банков път.

PRETTYBOX запазва правото си да отложи изплащането на сумите, докато не получи продуктите обратно или докато потребителят не докаже, че е изпратил обратно продуктите, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.

 

Koмиcия зa зaщита нa потпебителит
Aдpec: гp. Coфия, пл. "Claвeйкoв" No4A, eт.3, 4 и 6
Телефон: 02 / 980 25 24
Факс: 02 / 988 42 18
Уеб caйт: www.kzp.bg

Koмиcия зa зaщита нa кoнкypeнцията
Aдpec: гp. Кофия, бул. "Bитoша" No18
Телефон: 02 / 935 61 13 Факс: 02 / 980 73
15
Уеб caйт: www.cpc.bg

Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите. При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС